Poštovani

Obavještavamo vas da je posljednje redovno ažuriranje Microsoftovih proizvoda uzrokovalo probleme u radu sa Hal E-Bank / Personal programom.

Više

Nexus personal Preuzimanje softvera Nexus Personal preuzmi

  • Top
  • Aktualno(23)
11. Instalacija/Nadogradnja Nexus Personala

You can download program Nexus Personal from the link HERE .1. Click on button Download for Windows and save installation package. 2. Click on Run and installation package will start installing. 3. After installation / upgrade (not before) o

Pročitaj više
12. Deinstalacija Nexus Personala

Before you upgrade program Nexus Personal, you need to remove existing version of program Nexus Personal, by the following steps.1. Go to Control Panel. Open module Programs Programs and Features. Find program Nexus Personal and unistall it.2. Now you…

Pročitaj više
13. Nexus Personal prikazuje certifikat kao Title Missing

Title missing problem u Nexus Personalu je rezultat nedostatka ili pogrešnih drivera za vaš USB ključ.Bit će potrebno da instalirate drivere za čitač kartica IDBridge K30 USB sa ovog linka: https://www.halcom.ba/ba/podrska-ba/?action=showEntry&data=589.…

Pročitaj više
14. Problem sa učitavanjem certifikata za pravna lica

1.)Firstly, install a program called Nexus Personal, latest version is 4.27.2, from this link https://www.halcom.si/en-2/installation (its a software that is needed to work with our digital certificate for legal entities). Without it, out certificate cannot…

Pročitaj više
15. U kojim internet pretraživačima i operativnim sistemima je podržan rad sa Halcomovim certifikatima

Rad sa Halcomovim digitalnim certifikatima je podržan na zadnjim verzijama Internet Explorera, Google Chrome-a i Mozilla Firefox (za Mozilla Firefox potrebno je da slijedite instrukcije za dodavanje certifikata koje možete naći na ovoj stranici: http://www.halcom.ba/ba/podrska-ba/?action=showEntry&da

Pročitaj više
16. Provjera plaćanja

Stranici za provjeru plaćanja možete pristupiti OVDJE.

Pročitaj više
17. Udaljena pomoć

Udaljena pomoć omogućava da se zaposleni u Halcom helpdesku preko internet veze povežu sa računarom klijenta i tako pomognu riješiti problem. Ovakav pristup računaru je moguć samo u vremenu trajanja veze između stranke i radnika na helpdesku.Više…

Pročitaj više
18. Prilikom promjene PIN koda pojavi se poruka »This pin cannot be changed«

Prilikom promjene PIN koda, pojavi se poruka »This pin cannot be changed«. Da bi ste otklonili grešku potrebno je nadgraditi program Nexus Personal na noviju verziju, nju možete preuzeti OVDJE.

Pročitaj više
19. Certifikat nije vidljiv u pregledniku Mozilla Firefox ( Untrusted connection), kako da ga dodam?

Ako digitalnu potvrdu (Certifikat) ne vidite u pregledniku Mozilla Firefox možete je dodati na slijedeći način: Korak 1 Otvorite glavni meni preglednika Mozilla Firefox (u gornjem desnom uglu) i izaberite Options. Korak 2 Izaberite Privacy & Security(1)…

Pročitaj više
20. 2. Obnova - narudžba na novoj pametnoj kartici ili USB ključu

Za imaoce pametnih kartica ili USB ključeva Jedna za sve, koji su na postojećem mediju već uradili obnovu digitalnog certifikata, ponovna obnova na postojećoj kartici ili USB ključu nije moguća. Zbog toga je moguće uraditi jednostavnu obnovu naručivanjem…

Pročitaj više