Poštovani

Obavještavamo vas da je posljednje redovno ažuriranje Microsoftovih proizvoda uzrokovalo probleme u radu sa Hal E-Bank / Personal programom.

Više
Featured

COVID 19 - Preporuke za rad sa udaljenih lokacija ili od kuće

Referentni broj članka AA-01513 0 Rating / Glasači

Preporuke za rad sa Halcom digitalnim potvrdama i elektronskom bankom sa drugih lokacija ili rad od kuće

 

Da biste koristili i radili sa Halcom certifikatom sa drugih lokacija ili od kuće, potrebno je da imate fizički certifikat kod sebe. Ukoliko koristite certifikat izdat na pametnoj kartici, potreban vam je i čitač pametnih kartica. Ako radnom računaru pristupate putem udaljene veze (npr. VPN ili Windows remote desktopprotokola - RDP), elektronski certifikat takođe morate imati sa sobom, a ne naradnom računaru. Udaljeni pristup vam može omogućiti IT osoblje vaše kompanije.

Na računaru na drugoj lokaciji ili kod kuće, da biste koristili svoj elektronski certifikat potrebno je da imate:

·        Program Nexus Personal: Nexus Personal

·        Drajvere za čitač pametnih kartica: Drajveri

 

Da biste testirali certifikat slijedite slijedeće korake:

·        Otvorite program Nexus Personal na svom kućnom računaru. Ako vidite digitalnu potvrdu u formatu Electronic ID u bijelom polju, uspješno ste pripremili kućni računar za upotrebu certifikata.

·        Ako koristite udaljeni pristup radnom računaru,napravite test povezivanjem sa računarom i provjerite da li je digitalna potvrda prenesena u Nexus Personal na radnom računaru. Ako tamo vidite Electronic ID, vaš radni računar je takođe spreman da koristi vaš certifikat.

 

Upotreba Hal E-bank/Personal:

·        Preporučujemo vam da radnom računaru pristupate putem udaljenog pristupa ili da prenesete radni računar na drugu lokaciju ili kući. Ne savjetujemo instaliranje elektronske banke Hal E-bank/Personal na nov/kućniračunar. U primjeru, da koristite Hal E-bank/Personal na više različitih računara,  nećete imati jedinstven prikaz podataka u mapama za pripremu/arhivu i imeniku poslovnih partnera.

 

Upotreba Hal E-bank/Corporate i Hal E-bank/B2B:

 

Preporučujemo upotrebu preko udaljene veze do vašeg radnog računara.

Druga mogućnost je instalacija klijentske aplikacije na kućnom računaru. Instalacije obavlja Halcom tehnička podrška (više informacija na helpdesk@halcom.ba ili na 033 295 499). Vaše IT odjeljenje vam omogućava pristup radnoj mreži. U tom slučaju vam je potrebno:

·        Veza preko porta 50000 do servera na kojem se nalazi DB2 baza podataka

·        Pristup do dijeljenog foldera na serveru

·        Za instalaciju Hal E-bank/Corporate radne jedinice na kućnom računaru, neophodno je da popunite narudžbenicu na slijedećem linku: Narudžbenica

 

Ako samo potpisujete naloge za plaćanja i provjeravate stavke u Hal Ebank aplikaciji, preporučujemo vam da koristite web aplikaciju za udaljeno potpisivanje – webebank.ebb.ba.



Oceni članek