Poštovani

Obavještavamo vas da je posljednje redovno ažuriranje Microsoftovih proizvoda uzrokovalo probleme u radu sa Hal E-Bank / Personal programom.

Više
Featured

Greška prilikom rada sa formularom

Referentni broj članka AA-01502 5 Rating / Glasači


Poštovani,

obavještavamo vas da je posljednje redovno ažuriranje Microsoftovih proizvoda  uzrokovalo probleme u radu sa Hal E-Bank / Personal programom. Microsoft očekuje da će objaviti ispravku grešaka 10. decembra 2019. Više informacija na njihovoj stranici.  

Problem se najčešće odražava:

  • prilikom unosa naloga za plaćanje pojavljuje se  greška - "Pogreška tokom rada sa formularom.
  • pri pokušaju potpisivanja naloga za plaćanje prijavljuje grešku - "Dokument je u međuvremenu promijenio drugi korisnik!"
  • ili ne prikazuje ispravan status u mapi Pregled - Status.

 Kako biste otklonili grešku potrebno je da sporni Update uklonite.

 1. Zatvorite aplikaciju

2. Kliknite na Start

3. Ukucajte Windows Update i otvorite opciju sa tim nazivom

4. Kliknite na opciju View update history

5. Kliknite na opciju Uninstall updates

6. U listi pronađite i deinstalirajte update u zavisnosti koju verziju Microsoft Office paketa imate:

  • Microsoft Office 2010 KB4484127
  • Microsoft Office 2013 KB4484119
  • Microsoft Office 2016 KB4484113

 Nakon toga uđite u aplikaciju i pripremite nalog. Za dodatna pitanja stojimo Vam na raspolaganju. Možete nam pisati na helpdesk@halcom.ba


Oceni članek